| 2 maja 1922 |
Hamlet
William Shakespeare
postać: Marcelus, Grabarz 2-gi reżyseria: Arnold Szyfman teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 14 października 1922 |
Wesele Figara, czyli Szalony dzień
Pierre A. Beaumarchais
postać: Bartolo reżyseria: Aleksander Zelwerowicz teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 1 lutego 1923 |
To, co najważniejsze
Nikołaj Jewreinow
postać: Dyrektor prowincjonalnego teatru reżyseria: Karol Borowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 15 maja 1923 |
Wielki Don Juan
Fred i Fanny Hatton, Leo Dietrichsteyn
postać: Karol Losseck reżyseria: Karol Borowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 5 października 1923 |
Eskapada
Gabriel Trarieux
postać: Beniamin Colrat reżyseria: Aleksander Zelwerowicz teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 13 października 1923 |
Sen nocy letniej
William Shakespeare
postać: Spój, Lew reżyseria: Aleksander Zelwerowicz teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 31 grudnia 1923 |
Człowiek, zwierzę i cnota
Luigi Pirandello
postać: Toto reżyseria: Aleksander Zelwerowicz teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 11 stycznia 1924 |
Dama do towarzystwa
André Picard, Robert Laveline
forma twórczości: role teatr: Teatr Komedia, Warszawa
|
| 3 kwietnia 1924 |
Cyrano de Bergerac
Edmond Rostand
postać: Montfleury reżyseria: Aleksander Zelwerowicz teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 19 września 1925 |
Antychryst
Karol Hubert Rostworowski
forma twórczości: role reżyseria: Karol Hubert Rostworowski teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 3 października 1925 |
Baba Jaga
Benedykt Hertz, Wanda Tatarkiewiczówna
forma twórczości: role teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 17 października 1925 |
Ogniem i mieczem
Józef Popławski
postać: Zagłoba teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 7 listopada 1925 |
Hiszpańska mucha
Ernest Bach, Franz Arnold
postać: Fabrykant musztardy teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 16 stycznia 1926 |
Dom wariatów
Carl Laufs, Wilhelm Jacoby
forma twórczości: role teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| luty 1926 |
Obrona Częstochowy
Elżbieta Bośniacka
forma twórczości: role teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 7 marca 1926 |
Zbójcy
Friedrich Schiller
postać: Szpigelberg reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 13 maja 1926 |
Sygnały śmierci
Bronisław Bakal
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 30 maja 1926 |
Mąż o dwóch żonach
Kurt Kraatz
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 17 lipca 1926 |
Trójka hultajska
Johann Nepomuk Nestroy
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 24 września 1926 |
Dom osaczony
Pierre Frondaie
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 5 października 1926 |
Teresa Raquin
Emil Zola
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 12 października 1926 |
Wściekły lotnik
Taurog
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 12 listopada 1926 |
Dziady
Adam Mickiewicz
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 21 listopada 1926 |
Głośna sprawa
Adolphe Philippe Dennery, Pierre Cormon
forma twórczości: role reżyseria: Stanisław Płonka-Fiszer teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 29 listopada 1926 |
Chata za wsią
Jan Kanty Galasiewicz, Zofia Meller
forma twórczości: role teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 4 grudnia 1926 |
Ksiądz Marek
Juliusz Słowacki
forma twórczości: role reżyseria: Bolesław Rosłan teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 4 grudnia 1926 |
Ksiądz Marek
Juliusz Słowacki
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Warszawa
|
| 6 stycznia 1928 |
Golem
Halper Lejwik
postać: Maharal reżyseria: Andrzej Marek teatr: Teatr Miejski, Lublin
|
| 22 listopada 1931 |
Złote serduszko
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 4 lutego 1932 |
Jastrząb
Francis Croisset de
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 25 lutego 1932 |
Ten, którego biją po twarzy
Leonid Andrejew
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 22 marca 1932 |
Ósma żona Sinobrodego
Alfred Poznański
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 20 października 1932 |
Krakowiacy i Górale
Jan Stefani, Wojciech Bogusławski
postać: Miechodmuch reżyseria: Zygmunt Nowakowski teatr: Teatr Artystów, Warszawa
|
| 13 lutego 1933 |
Panowie w nowych kapeluszach
Ryszard Kiersnowski, S. Żdżarski
forma twórczości: role reżyseria: Eugeniusz Poreda teatr: Teatr im. Stefana Żeromskiego, Warszawa
|
| 9 maja 1933 |
Ptaki
Bernard Zimmer
postać: Posejdon reżyseria: Aleksander Węgierko teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 17 stycznia 1934 |
Hamlet
William Shakespeare
forma twórczości: role reżyseria: Karol Benda teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 28 lutego 1934 |
W małym domku
Tadeusz Rittner
postać: Sędzia reżyseria: Karol Benda teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 28 kwietnia 1934 |
Mazepa
Juliusz Słowacki
forma twórczości: role teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 27 października 1934 |
Grube ryby
Michał Bałucki
postać: Wistowski teatr: Teatr Ateneum, Warszawa
|
| 1 lutego 1935 |
W cukierence
Ferenc Molnár
postać: Doktor reżyseria: Wiktor Biegański teatr: Teatr Ateneum, Warszawa
|
| 21 marca 1935 |
Dzieje jednego pocisku
Andrzej Strug
postać: Żołopowicz reżyseria: Wiktor Biegański teatr: Teatr Ateneum, Warszawa
|
| 27 kwietnia 1935 |
To więcej niż miłość
Laszlo Bus-Fekete
forma twórczości: role reżyseria: Jerzy Ronard Bujański teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 28 lipca 1935 |
Mysz kościelna
Laszlo Fodor
postać: Szincel reżyseria: Teofil Trzciński teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 12 października 1935 |
Ponad śnieg
Stefan Żeromski
forma twórczości: role reżyseria: Karol Benda teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 16 listopada 1935 |
Budowniczy Solness
Henrik Ibsen
forma twórczości: role teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 12 grudnia 1935 |
Sąsiadka
Tadeusz Jaroszyński
forma twórczości: role teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 28 stycznia 1936 |
Matura
Laszlo Fodor
forma twórczości: role teatr: Teatr Kameralny, Warszawa
|
| 11 marca 1937 |
Golgota
Bolesław Rosłan
forma twórczości: inscenizacja teatr: Teatr Polski, Poznań
|
| 3 września 1938 |
Judasz z Kariothu
Karol Hubert Rostworowski
postać: Kaiphasz reżyseria: Ludwik Solski teatr: Teatr Miejski im. Karola Huberta Rostworowskiego, Bydgoszcz
|
| 22 kwietnia 1946 |
Śluby panieńskie
Aleksander Fredro
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
| 25 kwietnia 1947 |
Ciotka Karola
Brandon Thomas
postać: Spelick reżyseria: Bronisław Kassowski teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
| 22 maja 1947 |
Grube ryby
Michał Bałucki
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
| 3 lipca 1947 |
Poskromienie złośnicy
Shakespeare William
postać: Krzysztof Kapka reżyseria: Białkowski Tadeusz teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
| 6 lutego 1948 |
Klub kawalerów
Michał Bałucki
postać: Wygodnicki reżyseria: Stefan Orzechowski teatr: Teatr Powszechny TUR, Kraków
|
| 9 października 1948 |
Damy i huzary
Aleksander Fredro
postać: Major reżyseria: Władysław Krzemiński teatr: Teatry Śląsko-Dąbrowskie (Teatr Śląski), Katowice
|
| 23 grudnia 1948 |
Szczygli zaułek
Shaw George Bernard
postać: Sartoriusz reżyseria: Merunowicz Jerzy teatr: Teatry Śląsko-Dąbrowskie (Teatr Śląski), Katowice
|
| 8 czerwca 1949 |
Rycerz Ognistego Pieprzu
Beaumont F., Fletcher J.
postać: Obywatel miasta Londynu reżyseria: Berwińska-Gogolewska Krystyna teatr: Teatry Śląsko-Dąbrowskie (Teatr Śląski), Katowice
|
| 13 października 1949 |
Cement
Juliusz Wirski
postać: Grentome reżyseria: Stefan Drewicz teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Nowy), Poznań
|
| 19 listopada 1949 |
W pewnym mieście
Sofronow Anatol
postać: Stiepan Ratnikow reżyseria: Drewicz Stefan teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Nowy), Poznań
|
| 10 stycznia 1950 |
Czarująca szewcowa
Federico García Lorca
postać: Szewc reżyseria: Wilam Horzyca teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|
| 10 marca 1950 |
Niemcy
Leon Kruczkowski
postać: Tourterelle reżyseria: Tadeusz Muskat teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|
| 4 maja 1950 |
Wielki człowiek do małych interesów
Aleksander Fredro
postać: Ambroży Jenialkiewicz reżyseria: Stefan Orzechowski teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Nowy), Poznań
|
| 29 czerwca 1950 |
Las
Aleksander Ostrowski
postać: Iwan Pietrowicz Wosmibratow reżyseria: Wilam Horzyca teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|
| 19 października 1950 |
Hamlet
William Shakespeare
postać: Grabarz I teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|
| 1 maja 1951 |
Zwykły człowiek
Leonid Leonow
postać: Swiekołkin reżyseria: Stefan Orzechowski teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Nowy), Poznań
|
| 22 lutego 1952 |
Ruchome piaski
Piotr Choynowski
postać: Przyciechowski reżyseria: Jerzy Zegalski teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Nowy), Poznań
|
| 3 czerwca 1952 |
Akademia ku czci Wiktora Hugo
Wiktor Hugo
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|