| 16 listopada 1949 |
Oświadczyny
Czechow Antoni
forma twórczości: kapelmistrz reżyseria: Milski Stanisław teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 16 listopada 1949 |
Trzej geniusze
Aleksander Puszkin, Antoni Czechow, Michał Lermontow
forma twórczości: kapelmistrz reżyseria: Stanisław Milski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 15 listopada 1950 |
Dwadzieścia lat później
Michaił Swietłow
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stanisław Milski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 27 stycznia 1951 |
Powrót posła
Niemcewicz Julian Ursyn
forma twórczości: muzyka reżyseria: Kitka-Sokołowski Leopold teatr: Państwowy Teatr, Gniezno
|
| 14 grudnia 1951 |
Teatr i życie (Kean)
Dumas Aleksander
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Milski Stanisław teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 22 lutego 1952 |
Sułkowski
Stefan Żeromski
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Stanisław Milski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 1 maja 1953 |
Magazyn mód
Iwan Kryłow
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: zespół teatr: Teatr Miejski, Gorzów Wielkopolski
|
| 13 lutego 1954 |
Dajemy wam słowo humoru
forma twórczości: role reżyseria: Antoni Bohdziewicz teatr: Teatr Satyryków, Łódź
|
| 13 lutego 1954 |
Dajemy wam słowo humoru
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Antoni Bohdziewicz teatr: Teatr Satyryków, Łódź
|
| 5 lutego 1955 |
Pociąg można zatrzymać
Mac Coll Evan
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jakubowska Alina teatr: Państwowy Teatr, Gniezno
|
| 5 lutego 1955 |
Karoca odjeżdża 19.30
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Tadeusz Muskat teatr: Teatr Satyry (Estrada Satyryczna), Poznań
|
| 4 lipca 1955 |
Babcia i wnuczek, czyli Noc cudów
Konstanty Ildefons Gałczyński
forma twórczości: muzyka reżyseria: Tadeusz Muskat teatr: Teatr Satyry (Estrada Satyryczna), Poznań
|
| 3 marca 1956 |
Podróż poślubna
Dychawiczny Włodzimierz
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Winiecki Stanisław teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Nowy), Poznań
|
| 15 kwietnia 1956 |
Balladyna
Juliusz Słowacki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stanisław Cegielski teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno
|
| 2 maja 1956 |
Godiwa
Leopold Staff
forma twórczości: muzyka reżyseria: Ireneusz Kanicki teatr: Uniwersytet Adama Mickiewicza, Poznań
|
| 15 grudnia 1956 |
Z siedmu najbrzydsza
Skarbek Fryderyk
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stok Zbigniew teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 22 lutego 1957 |
Nora
Henrik Ibsen
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Marta Tywonek teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 8 marca 1957 |
Szukamy Kowalskiego
Gozdawa Z.,Stępień W.
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Orsza-Łukasiewicz Janina teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 31 maja 1957 |
Skandal w Hollywood
Hemar Marian
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Orsza-Łukasiewicz Janina teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 22 listopada 1957 |
Bliźniak
Wacław Stępień, Zdzisław Gozdawa
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Jan Orsza teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 28 listopada 1957 |
Noc listopadowa
Wyspiański Stanisław
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Orsza-Łukasiewicz Janina teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 28 listopada 1957 |
Warszawianka
Wyspiański Stanisław
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Orsza-Łukasiewicz Janina teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 31 grudnia 1957 |
Gdy zawita satelita (noworoczna rewia)
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Janina Orsza-Łukasiewicz, Jan Orsza teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 15 marca 1958 |
Gbury
Carlo Goldoni
forma twórczości: opracowanie muzyczne, dyrygent reżyseria: Janina Orsza-Łukasiewicz teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Wałbrzych
|
| 25 grudnia 1958 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: role reżyseria: Janina Orsza-Łukasiewicz teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Legnica-Wałbrzych
|
| 25 grudnia 1958 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Janina Orsza-Łukasiewicz teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Legnica-Wałbrzych
|
| 29 marca 1959 |
Wszystko dla kobiet
Józef Słotwiński, Ola (Olimpia) Obarska-Forkasiewicz
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Janina Orsza-Łukasiewicz teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Legnica-Wałbrzych
|
| 25 czerwca 1959 |
Lilla Weneda
Juliusz Słowacki
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Zuzanna Łozińska teatr: Teatry Dolnośląskie (Jelenia Góra), Jelenia Góra-Legnica-Wałbrzych
|
| 24 lutego 1968 |
Alkad z Zalamei
Pedro Calderon de la Barca
forma twórczości: muzyka reżyseria: Maria Chodecka teatr: Teatr Ziemi Gdańskiej, Gdynia
|
| 15 czerwca 1969 |
Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale
Jan Stefani, Wojciech Bogusławski
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Bohdan Głuszczak, Tadeusz Kozłowski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 8 października 1969 |
Czerwony Kapturek
Eugeniusz Szwarc
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Bohdan Głuszczak teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 14 lutego 1970 |
Edward II
Christopher Marlowe
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jan Błeszyński teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 12 września 1970 |
Biały Bizon
Jan Makarius
forma twórczości: muzyka reżyseria: Bohdan Głuszczak teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 21 listopada 1970 |
Gdy zabrzmią trąbek dźwięki...
Jan Błeszyński, Mateusz Święcicki
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, opracowanie chóru reżyseria: Jan Błeszyński teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 30 stycznia 1971 |
Pan Jowialski
Aleksander Fredro
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stefania Domańska teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 26 września 1971 |
Karen z Krainy Czarów
Hans Christian Andersen
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Kazimierz Gawęda teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 17 września 1972 |
Czarodziejskie krzesiwo
Wodnicka Krystyna
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Błeszyński Jan teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 5 listopada 1972 |
Grube ryby
Michał Bałucki
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jadwiga Marso teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 14 stycznia 1973 |
Portret doktora Mikołaja
Józef Gruda
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jan Błeszyński teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 2 czerwca 1973 |
Zabawa w koty
István Örkény
forma twórczości: muzyka reżyseria: Jacek Gruca teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 23 września 1973 |
Igraszki z diabłem
Jan Drda
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Jolanta Ziemińska teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 6 listopada 1973 |
Człowiek znikąd
Dworiecki Ignatij
forma twórczości: opracowanie dźwięku reżyseria: Kozłowski Janusz teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 19 stycznia 1974 |
Play Strindberg
Friedrich Dürrenmatt
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Wanda Laskowska teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn-Elbląg
|
| 12 grudnia 1986 |
Tramwaj zwany pożądaniem
Tennessee Williams
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jan Sycz teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 21 października 1988 |
Szewcy
Stanisław Ignacy Witkiewicz
postać: Stary Kmieć reżyseria: Jerzy Sopoćko teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 21 października 1988 |
Szewcy
Stanisław Ignacy Witkiewicz
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jerzy Sopoćko teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 17 lutego 1989 |
Coś w rodzaju miłości
Arthur Miller
forma twórczości: muzyka reżyseria: Jerzy Sopoćko teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 17 lutego 1989 |
Elegia dla jednej pani
Arthur Miller
forma twórczości: muzyka reżyseria: Jerzy Sopoćko teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 19 marca 1989 |
Mieszkanko Zojki
Michaił Bułhakow
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Piotr Szumiejko teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 28 maja 1989 |
Za siedmioma strunami
Klimowski Tadeusz
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Kochańczyk Marcel teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 14 października 1989 |
Wielki człowiek do małych interesów
Aleksander Fredro
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Tadeusz Pliszkiewicz teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|
| 6 kwietnia 1990 |
Iwona, księżniczka Burgunda
Witold Gombrowicz
forma twórczości: muzyka reżyseria: Jerzy Sopoćko teatr: Teatr Dramatyczny, Elbląg
|