| 18 grudnia 1948 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Bronisław Kassowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 3 maja 1949 |
Wieczór Trzech Króli albo co chcecie
William Shakespeare
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Stanisław Kwaskowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 25 czerwca 1949 |
Królowa przedmieścia
Krumłowski Konstanty
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Kassowski Bronisław teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 24 września 1949 |
Poskromienie złośnicy
William Shakespeare
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stanisław Kwaskowski teatr: Teatr Wybrzeże, Gdańsk
|
| 8 października 1949 |
Maria Stuart
Słowacki Juliusz
forma twórczości: muzyka reżyseria: Gąssowski A., Lotar H. teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 13 stycznia 1950 |
Jadzia wdowa
Ryszard Ruszkowski
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Henryk Lotar teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 24 lutego 1950 |
Zapora
Janusz Teodor Dybowski
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Władysław Stoma teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 29 kwietnia 1950 |
Grzesznicy bez winy
Aleksander Ostrowski
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Henryk Lotar teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 20 stycznia 1951 |
Sprytna wdówka
Carlo Goldoni
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Maria Malicka, Aleksander Gąssowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 24 czerwca 1951 |
Król włóczęgów
Justin Huntley Mac Carthy
forma twórczości: dyrygent reżyseria: zespół teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 2 lutego 1952 |
4:0 dla ATK
Pavel Pasek
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Kazimierz Brodzikowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 3 kwietnia 1952 |
Wodewil warszawski
Wacław Stępień, Zdzisław Gozdawa
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Aleksander Gąssowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 28 czerwca 1952 |
Balik gospodarski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Kazimierz Fabisiak teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 9 listopada 1952 |
Dalekie
Aleksander Afinogenow
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Aleksander Gąssowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 2 grudnia 1952 |
Balik gospodarski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Ryszard Wasilewski teatr: Teatr Dolnośląski, Jelenia Góra
|
| 11 lutego 1953 |
Igraszki i fraszki
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Aleksander Gąssowski, Czesław Strzelecki teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 11 kwietnia 1953 |
Stracone zachody miłości
Shakespeare William
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Gąssowski Aleksander teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 26 czerwca 1953 |
Balik gospodarski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Kazimierz Fabisiak teatr: Teatry Dramatyczne (Komedia Muzyczna), Poznań
|
| 11 lipca 1953 |
Cyrulik sewilski
Pierre A. Beaumarchais
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 27 listopada 1953 |
Łaskawy chleb
Turgieniew Iwan
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Gąssowski Aleksander teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|
| 31 grudnia 1953 |
Klub kawalerów
Michał Bałucki
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 19 czerwca 1954 |
Balik gospodarski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Malwina Szczepkowska teatr: Teatry Ziemi Pomorskiej (scena Toruń), Bydgoszcz-Toruń
|
| 30 czerwca 1954 |
Oberżystka
Goldoni Carlo
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Wasilewski Ryszard teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 31 grudnia 1954 |
Karpaccy górale
Józef Korzeniowski
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 23 kwietnia 1955 |
Sprytna wdówka
Goldoni Carlo
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Fabisiak Kazimierz teatr: Teatry Dramatyczne (Komedia Muzyczna), Poznań
|
| 15 września 1956 |
Sprzysiężenie Fiesca w Genui
Schiller Fryderyk
forma twórczości: muzyka do piosenek reżyseria: Uramowicz Andrzej teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 16 września 1956 |
Wschodnie zaloty
Hadżibekow Uzeir
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Strzelecki Czesław teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 6 kwietnia 1957 |
Królowa Śniegu
Eugeniusz Szwarc
forma twórczości: kierownictwo muzyczne teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 5 października 1957 |
Sługa dwóch panów
Carlo Goldoni
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Irma Czaykowska teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 6 kwietnia 1958 |
Kot w butach
Zenon Laurentowski
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 28 czerwca 1958 |
Bal pożegnanych
Peter Zvon
forma twórczości: muzyka reżyseria: Juraj Halama teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 5 listopada 1958 |
Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale
Jan Stefani, Wojciech Bogusławski
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Wanda Wróblewska teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 25 kwietnia 1959 |
Dzień dobry, Juliuszu
Juliusz Słowacki
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Mieczysław Dembowski teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 30 maja 1959 |
Dom otwarty
Michał Bałucki
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 1 października 1959 |
Kocham, kocham
Michał Czerwiński, Włodzimierz Mass
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 11 października 1959 |
Sprytna wdówka
Goldoni Carlo
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Malicka Maria teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
| 18 października 1959 |
Balik gospodarski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Marian Łoziński teatr: Teatr im. Adama Mickiewicza, Częstochowa
|
| 30 września 1960 |
Krzesiwo
Januszewska Hanna
forma twórczości: muzyka reżyseria: Uramowicz Andrzej teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 8 października 1960 |
Ucieczka
Bułhakow Michaił
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Uramowicz Andrzej teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 22 grudnia 1960 |
Angelo tyran Padwy
Wiktor Hugo
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Cieszyn
|
| 11 lutego 1961 |
Król włóczęgów
Justin Huntley Mac Carthy
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Elwira Turska teatr: Teatr Popularny, Grudziądz
|
| 14 kwietnia 1961 |
Kiejstut
Adam Asnyk
forma twórczości: muzyka reżyseria: Zofia Modrzewska teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 21 kwietnia 1961 |
Słomkowy kapelusz
Eugène Labiche
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 27 czerwca 1961 |
Igraszki z diabłem
Jan Drda
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 8 marca 1963 |
Don Juan Tenorio
Jose Zorilla
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 12 marca 1963 |
Przed maturą
Lacour Jose-Andre
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Lotar Henryk teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 20 kwietnia 1963 |
Damy i huzary
Aleksander Fredro
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Uramowicz teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 4 maja 1963 |
Aleja słowików
Hanna Adela Mirecka
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Henryk Lotar teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
| 26 stycznia 1964 |
Balik gospodarski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Stefania Waldenowa teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Grudziądz
|
| 19 stycznia 1967 |
Sprytna wdówka
Goldoni Carlo
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Orsza-Łukasiewicz Janina teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Grudziądz
|