| 25 października 1930 |
Staś lotniczek
Juliusz Remus-Landmer
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Nuna Młodziejowska-Szczurkiewiczowa teatr: Teatr Polski, Poznań
|
| 13 grudnia 1930 |
Dziadzio Piernik i Babcia Bakalia
Marian Tatarkiewicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Zygmunt Biesiadecki teatr: Teatr Polski, Poznań
|
| 20 grudnia 1930 |
Fiołek z Montmartre`u
Emmerich Kálmán
forma twórczości: role reżyseria: Józef Sendecki teatr: Teatr Wielki, Poznań
|
| 20 grudnia 1930 |
Fiołek z Montmartre`u
Emmerich Kálmán
forma twórczości: baletmistrz reżyseria: Józef Sendecki teatr: Teatr Wielki, Poznań
|
| 21 lutego 1931 |
Młyn diabelski
Ludomir Różycki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Karol Urbanowicz teatr: Teatr Wielki, Poznań
|
| 22 października 1932 |
Jim i Jill
Clifford Grey, Greatrex Newman
forma twórczości: choreografia reżyseria: Aleksander Olędzki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 19 listopada 1932 |
Marietta
Willy Kollo
forma twórczości: choreografia reżyseria: Józef Andrzejewski teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 8 grudnia 1932 |
Kubuś-bohater
Kr. Stasicki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Korecki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 17 grudnia 1932 |
Raz na 1000 lat, czyli księżniczka znad Nilu
Victor Hollaender
forma twórczości: choreografia reżyseria: Aleksander Olędzki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 31 grudnia 1932 |
Do góry nogami, czyli co gwiazdy wróżą
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Korecki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 18 stycznia 1933 |
Córka pani Angot
Charles Lecocq
forma twórczości: choreografia reżyseria: Józef Andrzejewski teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 21 stycznia 1933 |
Pod Białym Koniem
Ralph Benatzky
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Korecki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 25 lutego 1933 |
Królewna Pokrzywka
Adolf Walewski
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maksymilian Cybulski-Chmielarczyk teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 11 marca 1933 |
Prymas Cyganów
Emmerich Kálmán
forma twórczości: choreografia reżyseria: Aleksander Olędzki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 8 kwietnia 1933 |
Rozwódka
Leo Fall
forma twórczości: choreografia reżyseria: Józef Andrzejewski teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 29 kwietnia 1933 |
Peppina
Robert Stolz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Władysław Stoma teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 8 czerwca 1933 |
Panna w koszarach
M. Crace de
forma twórczości: choreografia reżyseria: Aleksander Olędzki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 8 lipca 1933 |
Niebieski motyl
József Kola
forma twórczości: choreografia reżyseria: Władysław Stoma teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 8 sierpnia 1933 |
Dzidzi
Robert Stolz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Aleksander Olędzki teatr: Teatr Miejski ZASP, Bydgoszcz
|
| 23 września 1933 |
Baron Kimmel
Walter Kollo
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maksymilian Cybulski-Chmielarczyk teatr: Teatr Miejski, Bydgoszcz
|
| 22 grudnia 1944 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: baletmistrz reżyseria: Mieczysław Dowmunt teatr: Teatr Komedii Muzycznej, Wilno
|
| 3 listopada 1945 |
Podwójna buchalteria
Grunn Bernard
forma twórczości: choreografia reżyseria: Szczawiński Władysław teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 23 marca 1946 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Kochanowicz teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 18 maja 1946 |
Wiktoria i jej huzar
Abraham Paul
forma twórczości: role reżyseria: Dembowski Kazimierz teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 18 maja 1946 |
Wiktoria i jej huzar
Paul Ábrahám
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Dembowski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 27 czerwca 1946 |
Marica
Emmerich Kálmán
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Dembowski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 13 września 1946 |
Wesoła wdówka
Franz Lehár
forma twórczości: role reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 13 września 1946 |
Wesoła wdówka
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 20 listopada 1946 |
Miłość cygańska
Lehar Franz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Szczawiński Władysław teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 20 listopada 1946 |
Miłość cygańska
Franz Lehár
forma twórczości: role reżyseria: Władysław Szczawiński teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 20 listopada 1946 |
Miłość cygańska
Franz Lehár
forma twórczości: baletmistrz reżyseria: Władysław Szczawiński teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 11 stycznia 1947 |
Hrabia Luxemburg
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 6 marca 1947 |
Kraina uśmiechu
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bolesław Horski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 7 maja 1947 |
Księżniczka czardasza
Emmerich Kálmán
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bolesław Horski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 5 stycznia 1948 |
Nitouche
Herve Florimond
postać: Inspicjent reżyseria: Horski Bolesław teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 5 stycznia 1948 |
Nitouche
Herve Florimond
forma twórczości: choreografia reżyseria: Horski Bolesław teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 28 lutego 1948 |
Zemsta nietoperza
Johann II Strauss
forma twórczości: choreografia reżyseria: Witold Zdzitowiecki teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 8 maja 1948 |
Rose Marie
Rudolf Friml
postać: Czarny Orzeł reżyseria: Bolesław Horski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 8 maja 1948 |
Rose Marie
Rudolf Friml
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bolesław Horski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 7 sierpnia 1948 |
Cnotliwa Zuzanna
Jean Gilbert
forma twórczości: choreografia reżyseria: Filip Kuligowski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 9 grudnia 1948 |
Wesele Figara
Beaumarchais Pierre de
forma twórczości: choreografia reżyseria: Strzelecki Czesław teatr: Teatr Miejski, Lublin
|
| 20 stycznia 1949 |
Baron cygański
Johann II Strauss
forma twórczości: choreografia reżyseria: Witold Rychter teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 6 maja 1949 |
Dzwony z Corneville
Planquet Robert
forma twórczości: baletmistrz reżyseria: Horski Bolesław teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 26 stycznia 1950 |
Królowa przedmieścia
Krumłowski Konstanty
postać: Nalepa reżyseria: Zdzitowiecki Witold teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 27 maja 1950 |
Córka pani Angot
Charles Lecocq
postać: Butte reżyseria: Witold Zdzitowiecki teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 14 października 1950 |
Swobodny wiatr
Izaak Dunajewski
postać: Chesterfield reżyseria: Kazimierz Pawłowski teatr: Teatr Komedii Muzycznej „Lutnia”, Łódź
|
| 4 grudnia 1952 |
Dyrektor
Samuel Aloszyn
postać: Wyładunkowy reżyseria: Iwo Gall teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
| 18 marca 1953 |
Wesołe kumoszki z Windsoru
Shakespeare William
postać: I służący reżyseria: Ordyński Ryszard teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
| 12 lipca 1953 |
Bonaparte i Sułkowski (Znaki wolności)
Roman Brandstaetter
postać: Massena reżyseria: Leon Łuszczewski, Konrad Łaszewski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
| 19 stycznia 1954 |
Sprawiedliwi ludzie
Brandys Kazimierz
postać: Lokaj reżyseria: Staszewski Czesław teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
| 20 maja 1956 |
Wiktoria i jej huzar
Paul Ábrahám
forma twórczości: choreografia reżyseria: Zbigniew Szczerbowski teatr: Operetka Poznańska, Poznań
|
| 4 października 1956 |
Wesoła wdówka
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Operetka Poznańska, Poznań
|