| 25 stycznia 1947 |
Halka
Moniuszko Stanisław
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Cegielski Stanisław teatr: Scena Muzyczno-Operowa (MTD), Warszawa
|
| 26 kwietnia 1947 |
Wesołe kumoszki z Windsoru
Nicolai Otto
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Szpakowicz Czsław teatr: Scena Muzyczno-Operowa (MTD), Warszawa
|
| 6 grudnia 1947 |
Sprzedana narzeczona
Bedrich Smetana
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Czesław Szpakowicz teatr: Scena Muzyczno-Operowa (MTD), Warszawa
|
| 28 lutego 1948 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Zbigniew Sawan teatr: Scena Muzyczno-Operowa (MTD), Warszawa
|
| 31 maja 1953 |
Halka
Moniuszko Stanisław
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Schiller Leon teatr: Opera, Warszawa
|
| 30 grudnia 1954 |
Czterech gburów
Wolf-Ferrari Ermanno
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Bregy Wiktor teatr: Opera, Warszawa
|
| 21 kwietnia 1955 |
Jolanta
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Bolesław Jankowski teatr: Opera, Warszawa
|
| 26 lipca 1955 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Wiktor Brégy teatr: Opera, Warszawa
|
| 25 lutego 1956 |
Lohengrin
Wagner Ryszard
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Bregy Wiktor teatr: Opera, Warszawa
|
| 27 lutego 1957 |
Cyrulik sewilski
Rossini Gioacchino
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Bregy Wiktor teatr: Opera, Warszawa
|
| 11 kwietnia 1957 |
Madame Butterfly
Puccini Giacomo
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Urbanowicz Karol teatr: Opera, Warszawa
|
| 18 lipca 1957 |
Carmen
Bizet Georges
forma twórczości: przygotowanie solistów reżyseria: Bregy Wiktor teatr: Opera, Warszawa
|