| 21 sierpnia 1926 |
Simona
Jacques Deval
forma twórczości: przekład reżyseria: Stanisław Stanisławski teatr: Teatr Mały (scena Teatru Polskiego), Warszawa
|
| 20 kwietnia 1927 |
Orzeł czy reszka
Louis Verneuil
forma twórczości: przekład reżyseria: Roman Wroński teatr: Teatr Miejski, Bydgoszcz
|
| 25 lipca 1927 |
Simona
Jacques Deval
forma twórczości: przekład reżyseria: Jerzy Zawieyski teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 11 sierpnia 1927 |
Jedyny ratunek
Ferenc Molnár
forma twórczości: przekład reżyseria: Michał Melina teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 29 października 1927 |
Jedyny ratunek
Ferenc Molnár
forma twórczości: przekład reżyseria: Michał Melina teatr: Teatr Miejski, Bydgoszcz
|
| 14 czerwca 1928 |
Ostatni pocałunek
Lajos Biró
forma twórczości: przekład reżyseria: Kazimierz Brodzikowski teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 20 sierpnia 1929 |
Wembley, czyli znakomity człowiek
Jerome K. Jerome
forma twórczości: przekład reżyseria: Kazimierz Korecki teatr: Teatr Miejski, Bydgoszcz
|
| 2 listopada 1929 |
Trio
Leo Lenz
forma twórczości: adaptacja reżyseria: Aleksander Węgierko teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 7 grudnia 1929 |
Dawid i Goliat (Simona)
Jacques Deval
forma twórczości: przekład reżyseria: Wacław Malinowski teatr: Teatr Miejski, Lublin
|
| 15 lutego 1930 |
Melodramat
Henri Bernstein
forma twórczości: przekład reżyseria: Karol Borowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 29 kwietnia 1930 |
Melo
Henri Bernstein
forma twórczości: przekład reżyseria: Mieczysław Rudkowski teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 9 stycznia 1931 |
Orzeł czy reszka
Louis Verneuil
forma twórczości: przekład teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 24 stycznia 1931 |
Katarzyna
Alfred Poznański
forma twórczości: przekład reżyseria: Karol Borowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 11 sierpnia 1931 |
Kino i miłość
Francis Croisset de
forma twórczości: przekład reżyseria: Aleksander Węgierko teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 15 stycznia 1932 |
Caryca i Rasputin
Aleksiej Tołstoj, Paweł Szczegolew
forma twórczości: przekład reżyseria: Mieczysław Rudkowski teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 4 lipca 1932 |
Orzeł czy reszka?
Louis Verneuil
forma twórczości: przekład teatr: Teatr Mały (scena Teatru Polskiego), Warszawa
|
| 5 sierpnia 1932 |
Geniusz i kucharka
Jerome K. Jerome
forma twórczości: przekład reżyseria: Nuna Młodziejowska-Szczurkiewiczowa teatr: Teatr Polski, Poznań
|
| 15 grudnia 1932 |
Rasputin
Aleksiej Tołstoj, Paweł Szczegolew
forma twórczości: przekład teatr: Teatr Artystów, Warszawa
|
| 17 lutego 1933 |
Simona
Jacques Deval
forma twórczości: przekład reżyseria: Saturnin Butkiewicz teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 3 marca 1933 |
Nina
Bruno Frank
forma twórczości: przekład reżyseria: Mieczysław Rudkowski teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 6 maja 1934 |
Simona
Jacques Deval
forma twórczości: przekład reżyseria: Zbigniew Ziembiński teatr: Teatr Nowy, Warszawa
|
| 10 lipca 1934 |
Gwiazda ekranu
Bruno Frank
forma twórczości: przekład teatr: Teatr Komedii i Farsy, Warszawa
|
| 5 lutego 1935 |
Nadzieja
Henri Bernstein
forma twórczości: przekład reżyseria: Janusz Warnecki teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
| 11 maja 1935 |
Gwiazda filmu
Bruno Frank
forma twórczości: przekład reżyseria: Jerzy Szyndler teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
| 21 grudnia 1935 |
Nasze maleństwo
Jean Letraz de
forma twórczości: przekład reżyseria: Czesław Kaden teatr: Teatr Nowy im. Heleny Modrzejewskiej, Poznań
|
| 15 maja 1937 |
Jutro niedziela
Hans Adler, Leo Perutz
forma twórczości: przekład reżyseria: Bronisław Dąbrowski teatr: Teatr Polski, Poznań
|