| 3 maja 1959 |
Księżniczka Turandot
Carlo Gozzi
forma twórczości: prolog i epilog, adaptacja reżyseria: Konrad Swinarski teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
| 29 kwietnia 1962 |
Księżniczka Turandot
Carlo Gozzi
forma twórczości: prolog i epilog, adaptacja reżyseria: Ireneusz Erwan teatr: Teatr im. Wandy Siemaszkowej, Rzeszów
|
| 2 września 1962 |
Oskarżeni
Osiecka A., Jarecki A.
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego, Kalisz
|
| 17 marca 1966 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Zygmunt Hübner teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
| 25 listopada 1966 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Zbigniew Czeski teatr: Teatr im. Juliusza Osterwy, Lublin
|
| 12 stycznia 1969 |
Wódko, wódeczko ...
Widowisko ze śpiewami i tańc.
forma twórczości: opracowanie tekstu reżyseria: Markuszewski Jerzy teatr: STS, Warszawa
|
| 21 stycznia 1970 |
Pustelnia
Horak Stanisław
forma twórczości: adaptacja reżyseria: Markuszewski Jerzy teatr: Teatr Satyryków STS, Warszawa
|
| 4 stycznia 1971 |
Karuzela
Tadeusz Kierski
forma twórczości: libretto reżyseria: Jerzy Walden teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
| 22 stycznia 1972 |
Córeczki pod klucz
Bernard Miles
forma twórczości: przekład reżyseria: Andrzej Ziębiński teatr: Teatr Nowy (filia Teatru Polskiego), Poznań
|
| 6 sierpnia 1972 |
Nie kłam kochanie
Kierski Tadeusz
forma twórczości: libretto reżyseria: Igar Stanisław teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
| 16 lutego 1973 |
Żaby
Arystofanes
forma twórczości: opracowanie tekstu reżyseria: Giovanni Pampiglione teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 12 kwietnia 1973 |
Piosenki kolegi
Program składany
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 16 grudnia 1973 |
Róża Stambułu
Fall Leo
forma twórczości: opracowanie libretta reżyseria: Słotwiński Józef teatr: Operetka, Lublin
|
| 17 lutego 1974 |
Nieuczesani
Czesław Czapów
forma twórczości: adaptacja sceniczna, teksty piosenek reżyseria: Ludwik René teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 27 listopada 1974 |
Nie kłam kochanie
Kierski Tadeusz
forma twórczości: libretto reżyseria: Olszewski Henryk teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
| 4 grudnia 1974 |
Róża Stambułu
Fall Leo
forma twórczości: opracowanie libretta reżyseria: Słotwiński Józef teatr: Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka, Kraków
|
| 21 czerwca 1975 |
Zajmij się Amelią
Feydeau Georges
forma twórczości: opracowanie dramaturgiczne tekstu reżyseria: Słotwiński Józef teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 5 lipca 1975 |
Nie kłam kochanie
Hennequin Maurice
forma twórczości: libretto reżyseria: Uramowicz Andrzej teatr: Teatr im. Adama Mickiewicza, Częstochowa
|
| 26 października 1975 |
Ta mała ziemia
Dżagarow Georgi
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Ziębiński Andrzej teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
| 6 czerwca 1976 |
Ta mała ziemia
Dżagarow Georgi
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Ziębiński Andrzej teatr: Teatr Polski, Szczecin
|
| 15 czerwca 1976 |
Przyjdzie na pewno
Eugene O'Neill
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Jerzy Antczak teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
| 12 listopada 1976 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Olga Lipińska teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 17 grudnia 1977 |
Córeczki pod klucz
Bernard Miles
forma twórczości: przekład reżyseria: Andrzej Ziębiński teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
| 8 kwietnia 1978 |
Dyl Sowizdrzał
Grigorij Gorin
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Wojciech Pokora teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 26 sierpnia 1978 |
Nie kłam kochanie
Kierski Tadeusz
forma twórczości: libretto reżyseria: Przegrodzki Igor teatr: Teatr Muzyczny, Wrocław
|
| 23 lutego 1979 |
Polska krew
Oskar Nedbal
forma twórczości: tekst reżyseria: Józef Słotwiński teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
| 21 kwietnia 1979 |
Polska krew
Oskar Nedbal
forma twórczości: libretto reżyseria: Józef Słotwiński teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
| 24 kwietnia 1979 |
Nie kłam kochanie
Kierski Tadeusz
forma twórczości: libretto reżyseria: Jarosiewicz Czesław teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
| 9 grudnia 1979 |
Casanowa w Warszawie
Ludomir Różycki
forma twórczości: libretto reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Operetka Warszawska, Warszawa
|
| 12 grudnia 1979 |
Polska krew
Oskar Nedbal
forma twórczości: tekst reżyseria: Józef Słotwiński teatr: Krakowski Teatr Muzyczny, Kraków
|
| 26 marca 1980 |
Polska krew
Oskar Nedbal
forma twórczości: libretto reżyseria: Józef Słotwiński teatr: Operetka Wrocławska, Wrocław
|
| 24 października 1981 |
Podporucznik Kiże
Fedecki Z., Jarecki A.
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
| 23 maja 1986 |
Sztukmistrz z Lublina
Isaak Bashewis Singer
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Jerzy Markuszewski teatr: Teatr Popularny, Warszawa
|
| 11 lipca 1986 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Olga Lipińska teatr: Teatr Komedia, Warszawa
|
| 22 czerwca 1987 |
Piosenki Leo Ferre
Leo Ferré
forma twórczości: przekład reżyseria: Romuald Szejd teatr: Teatr „Scena Prezentacje”, Warszawa
|
| 17 lipca 1987 |
Król
Caillavet G.,Flers R.,Arene E.
forma twórczości: adaptacja reżyseria: Świderski Jan teatr: Teatr Kwadrat, Warszawa
|
| 21 maja 1988 |
Wysocki ze śmiercią na ty
Władimir Wysocki
forma twórczości: polskie teksty piosenek reżyseria: Stanisław Nosowicz teatr: Teatr Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego, Kraków
|
| 27 stycznia 1989 |
Panienki madame Tiny
Chesnot Pierre
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Pokora Wojciech teatr: Teatr Kwadrat, Warszawa
|
| 8 kwietnia 1989 |
Wysocki
Władimir Wysocki
forma twórczości: przekład reżyseria: Wojciech Młynarski teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
| 28 kwietnia 1989 |
Narzeczona rozbójnika
Alfred Uhry
forma twórczości: przekład reżyseria: Lewin Goff teatr: Teatr Popularny, Warszawa
|
| 30 czerwca 1989 |
Les Misérables
Claude-Michel Schönberg
forma twórczości: przekład reżyseria: Jerzy Gruza teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
| 7 października 1990 |
Historia konia
Lew Tołstoj
forma twórczości: przekład reżyseria: Mark Rozowski teatr: Teatr Polski, Wrocław
|
| 23 marca 1991 |
Narzeczona rozbójnika
Robert Waldman
forma twórczości: przekład reżyseria: Tadeusz Wiśniewski teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
| 14 września 1991 |
Narzeczona rozbójnika
Alfred Uhry
forma twórczości: przekład reżyseria: Wojciech Kępczyński teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn
|
| 14 listopada 1993 |
Chopin w Ameryce
Andrzej Strzelecki
forma twórczości: pomysł reżyseria: Andrzej Strzelecki teatr: Teatr Rampa na Targówku, Warszawa
|
| 20 kwietnia 1996 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Marek Sikora teatr: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Gdynia
|
| 2 czerwca 1996 |
Nie kłam kochanie
Tadeusz Kierski
forma twórczości: przekład reżyseria: Radosław Ciecholewski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn
|
| 1 lutego 1997 |
Nie kłam kochanie
Kierski Tadeusz
forma twórczości: libretto reżyseria: Olszewski Henryk teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
| 22 czerwca 2002 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Marjorie Hayes teatr: Teatr Wybrzeże, Gdańsk
|
| 30 czerwca 2005 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Tadeusz Bradecki teatr: Teatr Narodowy, Warszawa
|
| 6 stycznia 2006 |
Happy End
Bertolt Brecht, Dorothy Lane, Kurt Weill
forma twórczości: przekład songów reżyseria: Jerzy Batycki teatr: Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego, Koszalin
|